Farsdag !

I dag fick jag en farsdag present av min underbara dotter.
Det var den första för mig och det kändes riktigt mysigt. Även om jag tycker att sådana dagar inte behövs finnas.
Dom är till för att affärerna ska tjäna sina pengar. Men jag fick strumpor och fina blommor och en jättegod middag av Emma. Inte dåligt att en sådan liten tjej på nästan 1,5 månad kan fixa allt det här plus att gå och handla*ler* Men mysigt var det tyckte jag.

Från Emma:-)

Sen igår var vi ute i det fina vädret sol och 12-13 grader i November plus att rätt många satt på uteserveringarna.
I dag har vi varit på K.Rauta och köpt  ny tapet som vi ska ha som fond i vardagsrummet som heter TAPET NYANS KAKTUS CHAMPANGDRO Tyvär så hittar jag ingen bild just nu men det kommer sen.
Sen i veckan hoppas jag gå som domare på matchen mellan HIF,U21 - Manchester City Men inget är klart än..


/Lelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0